Amy Wineouse

Hon e jävligt grym, har haft hennes skiva å lyssnat på den ett tag nu å gillar den bara mer å mer. Till en början va det endast min kära sambo som spelade skivan och jag höll på å spy på den för han äääääääälskade verkligen den och spelade den dygnet runt om och om igen. Men nu när han lugnat sig lite så kan jag faktiskt uppskatta denna soul tjej!

Här kan ni njuta av "Rehab"



Ja hon e grym på att sjunga, men säga vad man vill om hur hon ser ut!! Jag säger att hon ser förjävlig ut! Det finns ju fan inte en enda snygg bild på kvinnan, riktigt dålig hy har hon oxå, kan det bero på all smink mån tro? Cigg och festandet har nog oxå sitt finger med i spelet.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0