Ännu en onödig lista.

Fast jag gillar dessa listor, tycker de e roliga att både svara på och läsa, man lär sig ganska mkt om personen som svarar hihi.



Skriver du dagbok?
japp, har gjort det ända sen jag lärde mig skriva, har en ganska stor samling nu.

Vad är viktigast för dig?
Min familj självklart! Det e för dem jag lever!!!

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
 
Ja, i typ ett akvarium med rätt utrustning å så...   

Har du färglinser?
Nope

Suger det här?
Listan? Nope!

Kan du gå ner i spagat:
nope

Är du polare med grannarna?
Endast med en änn så länge.

Gay?
Grannen elr jag?

Har du varit kär i en kändis?
OOO ja! När jag var yngre, bytte typ varje vecka :)

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja det händer..

Är du höjdrädd?
Har konstigt nog blivit det på senare dagar.

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Nja, e lite sur på sambon så hällst pratar jag inte med honom.

Har du sett din bästa vän gråta?
jaa...e lite osäker på vem det är men det har jag säkert.

Har du fått någon komplimang idag?
Guuud vilken mage du har fått! Men guuud va stor och spetsig den är! (det e denärmaste en komplimang jag kommit idag)

Är du mörkrädd?
Nope

Har en dröm gått i uppfyllelse?
vet inte...

Har du haft vattkoppor?
ja, när jag var alldeles för stor typ 12 elr nått, det va hemskt!

Har du någon gång testat karate?
Nope.

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Min lilla skrutt unge Tilda!

Äger du en iPod?
Nope men vill gärna ha en.

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Ja, kanske...

Gillar du allsång på Skansen?
Nää inte särskillt.

Kan du vissla?
Japp

Vilken radiokanal lyssnar du på?
Voice

Rakar du benen?
japp

Hur svarar du i telefonen?
Annelie....

Betalar du TV-licens?
ja faktiskt nu när jag blivit "vuxen" å laglydig :)

Vad har du i fickorna just nu?
Har inga fickor på min klänning :)

Vilken parfym använder du?
Hugo Boss

Kan du kasta macka?
Ja, ibland lyckas jag.

När var du riktigt sjuk senast?
Minns inte, så det va nog ett tag sen

Har du blivit opererad?
Nope

Äger du en cykel?
Nope, men skulle gärna vilja ha en.

Vad har du alltid i handväskan?
En kofta, plånbok, tidning från bion, vattenflaska.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Absolut inte!!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
typ 100 ser ut som en vaktmästare..

Läser du för skojs skull?
jo men  visst

Äger du ett busskort?
Jupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0