Bebben trivs bra i magen.

image213

Bebben e fortfarnde kvar i magen å verkar trivas där...nu e det ju bara 2 dgr kvar till mitt BF datum så nu känns det som om jag kommer att gå över tiden. Har ju tid till min BM den 16/8 så det besöket kommer jag säkert att behöva gå på.
men jag hoppas på å slippa bli igångsatt, det känns läskigt tycker jag. Fast iof sig så skulle det ju vara ganska praktiskt med  att då vet man när det e dax, man kan packa allt i lugn å ro å fixa barnvakt å så. Men jag tror hela förlossningen å allt känns längre och smärtsammare om man blir igång satt för då sitter man ju lixom å väntar på att värkarna ska börja, på att smärtan ska bli värre och värre. Nä ush det känns läskigt tycker jag.

Igår tror jag att jag hadde förvärkar igen, hadde samandraginingar så magen blev sten hård till och från hela tiden och molnande värk i ryggslutet, vet inte om det e förvärkar men har inte haft så här förrut så jag gissar att det e nått åt de hållet.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja precis det ska dom betala och inte du :) Lycka till! :)

2007-08-14 @ 14:04:40
URL: http://www.nogg.se/lottie35
Postat av: Elin

Vi håller alla tummarna för att förlossningen ska gå bra! Tänker på dig*

2007-08-14 @ 19:41:15
URL: http://elinmelwinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0