BVC,BIO & IPOD.

Var på BVC i dag å skrev in lill killen. Jag funderade ju på å skaffa pump å börja pumpa för att jag haddeså mkt mjölk å spända bröst osv men det visar sig att hadde jag gjort det så hadde det bara blivit värre. För då säger jag till kroppen att producera mer mjölk å då skulle jag ju få ännu ondare! Så det var tur att jag frågade om det så jag slapp ännu mer smärta :) Så det e tydligen bara å avakta lite å se om det lättar.

Men min lilla prisn såg iaf jätte bra ut å har redan ökat mkt i vikt. Han har gått upp 2 hg över sin födelse vikt redan, å han e bara en vecka! Så det e ju jätte bra, skönt å höra att han får i sig den mängd mjölk som han behöver. Det e ju det som e lite svårt när man ammar man kan ju inte riktigt se hur mkt mjölk som det finns i flaskan lixom...

Sambon har tagit paus från oss ikväll å gått på bio med en kompis, de skulle se Rush hour 4.
Lite avis e man, men det lär nog dröja innan jag kan ta mig ut igen, får se hur länge jag ammar och om han kanske kan lära sig ta ersättning oxå, det vore ju faktiskt bra.

Har glömt å säga att min älskling har köpt en Ipod shuffle till mig för att jag fött barn :)
Jag har velat ha en ett tag nu, men nu gäller det bara att jag ska lära mig att använda den :)

Imorgon kommer min mamma å syster på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0