Dagen idag

Hallojsan allihopa! Imorse åkte jag till stan för att möta min mamma som (igen) skulle avlasta mig med lillskrutten nån natt. Igentligen ville hon ha tilda 2 nätter men jag var osäker till det eftersom jag endå e ensam denna helg då sambon åker på utbildning, men vi får se, vi bestämmde inget utan hon får ha henne i natt och vem vet jag kanske tycker det e super skönt å va själv hihihi.

I alla fall så mötte jag å Tilda upp mamma och vi gick och käkade på Jensens (mums) älskar deras lunch biffar. Tilda fick nån typ av snacks korg, va som pommes frittes fast med mer potatis å så var de formade som bokstäver, ja dem gick ner på den kräsna damen iaf.

Där efter så promenrade vi runt på stan en stund och kikade i lite butiker.  Vi gick bla in på Zara å mamma köpte lite barn kläder till barnbarna. Gick även till hötorget å köpte jordgubbar, jag fick med mig en ask hem jag med mums de ska jag avnjuta ikväll tror jag.

Sen började vi röra oss hem. Höll på å somna på tåget så när jag kom hem så var jag helt slut och gick å la mig med min älskling på en gg och sov i typ två timmar. Vaknade av att telefonen ringde så jag tvingade mig upp, hadde jag inte gjort det så hadde jag säkert sovit halva natten, å nu lär jag väll inte kunna sova inatt. Men det gör i och för sig inte så mkt eftersom jag inte har nån liten trollunge hemma som ska gå upp vid 6 tiden. Ush jag e fortfarnde helt seeeg efter sov stunden, vaknade och var helt genom svettig ( BLÄÄ ) fattar inte att man kan svettas så här mkt bara för att man e gravid.

Ja ja nu håller ag iaf på å kokar ris (inte för att jag e hungrig utan till min älskling, han måste ju äta innan han drar till jobbet) till korvstroganoffen som e kvar från igår. Är faktiskt inte ett dugg hungrig men vi får se ikväll lär jag väll bli det, åt ingen middag i går heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0