Does he "think" he loves me???

image165
Filminfo:

En gift man som dagdrömmer om hur det skulle kunna vara att träffa nya kvinnor. När han sedan träffar en före detta flickvän till sin gamla klasskompis sätts hans moral på prov.

Skådespelare: Chris Rock, Kerry Washington, Gina Torres, Steve Buscemi, Edward Herrmann


Har som sagt precis kollat på film, den var bra men fick mig att tänka.
Tänk om det är så här min sambo tänker...Vi har ändå vart ihop i 5år och är väldigt unga, min kille gillar att gå ut på krogen och festa, hänga med kompisar och sista tiden har jag bara vart hemma och fött barn, vart gravid, fet och gnällig känns det som. Så jag kan förstå att han kan tycka det e lite kul ( skönt ) att komma hemmifrån ibland, och efter 5 år med mig så måste han väll ändå tröttna elr???
Han är inte en ful kille, har alltid vart populär bland tjejerna så jag vet att han får mkt uppmärksamhet av det motsatta könet när han går ut, men tänker han inte som Chris Rock i filmen då tänker jag??

Heta tjejer stöter på honom, han får bekräftelse att han fortfarande duger där ute på marknaden och han måste väll bli frestad, men går han längre mån tro? Eller e det bara jag som e paranoid? Hmmm svårt de där...men det e lätt å sitta å grubbla på sånt här när man sitter "fet å ful" här hemma med ungarna...

Det som va lite roligt va att han kollade på hela filmen men när de började få ordning på saker å ting å fixa sitt äktenskap då suckade han och reste sig upp och gick ( sånt e nämligen för jobbigt för honom å kolla på för "muchi muchi"  för honom. ) Hahha typiskt killar antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0