Förvärkar??

Idag gjorde jag ett stort misstag när jag åkte in till stan, det var rena tortyren. Jag pallade ingenting ! Hadde så jäkla ont i fötterna att jag knappt kunde gå, fick gå saktare änn en snigel, min rygg värkte och jag mådde illa för att jag plötsligt blev så hungrig.

När vi kom hem till Spånga så sniglade jag hem i förväg medan Tilda och hennes pappa gick och handlade Thai mat till mig. Det tog mig ett bra tag att ta mig hem, när jag kom hem gick jag snabbt på toa å sen slet jag av mig mina svettiga kläder och somnade! När min älskling kom hem var han tvungen att väcka mig två gg för att se om jag skulle äta min mat, jag va helt slut.

Och när jag sedan gick upp för att äta så började jag få samandragning efter samandragning, ont gjorde det och jag fick molnande värk i ryggen. Har haft så till och från nu hela kvällen, men jag tror inte att det e nått på gång. Det e nog bara förvärkar tror jag, men man ska ju aldrig säga aldrig.

Men jag sa det till min älskling: Kom ihåg att sparka mig HÅRT i pannan om jag försöker gå utanför dörren igen!!

Hahah för den där stan resan va fan  en mardröm! Nu ska jag bara iväg imorgon på dopet då sen ska jag fan i mig bara ligga hemma å svulla godis elr nåt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0