God förmiddag!

Har vaknat och käkat en stor underbar frukost som min sambo ställt fram tills jag klev upp, det var omelett, bröd, fil, te, juice å en massa annat gott. Nu sover båda mina kärleks monster å jag får lite tid att surfa :)

Igår var vi på MVC det gick bra, därefter gick vi å käkade pasta på en italiensk uteservering i gamla stan ( myspys). Min killes brorsa å hans tjej ringde oss å vi tog en fika på riddarholmen (mera myspys) därefter fick vi skjuss till Vanadis badet där vi träffade upp svärmor och tildas fastrar för lite plaskande i poolen ( härligt! ). Efter några timmars badande så drog vi till den gula måsen å köpte glass i stora lass å satte oss i en park å avnjöt dem innan vi for hemmåt. Vi var alla helt slut när vi kom hem, Tilda och sony somnade typ på en gg mednas jag inte var sent därefter heller.

Så vi hadde en super trevlig och mysig dag ute i solen igår med andra ord.
Idag hadde vi tängt åka till nälsta badet med fastrarna å svärmor men vädret verkar inte tillåta det!
Här är det kvavt som tusan och målnigt och jag pratade med min mamma som bor på andra sidan stan å hon sa att där åskade det å ösregnade för fullt så det vädret e väll bara å invänta här oxå. Inget bad idag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0