Halloj!

Som ni säker märker så har jag blivit lite dålig på å uppdatera min blogg den senaste tiden.
Det beror på att min älskade  sambo har semester och är hemma och tar hand om mig nu på slutet av graviditeten, han blir hemma ända tills pojken vill titta ut och en tid där efter ( han ska ta inskolningen på dagis med Tilda oxå) så jag e med honom på dagar å kvällar och har därför inte lika mkt tid till bloggen som jag haft tidigare, men jag ska försöka att få in nått inlägg per dag iaf. 

Jag får ta vara på tiden som nu tex: Vi ska snart titta på film ( I think I love my wife ) men väntar bara på att killen min ska skita klart först ( hahaha nu kommer han bli skit sur för att jag skrev så haha ) så då passar jag på å blogga lite så länge.

Mitt monster gick å la sig tidigt idag lite efter sex tiden hon var helt slut. Idag har vi bara vart hemma å städat lite, på förmiddagen sov hela familjen ca 3 timmar ( uuuuuuuunderbart ) och sen va vi fram å tebax till centrum en stund oxå.

Asså jag fattar inte att jag kan svettas så mkt! Det bara rinner om mig hela tiden USH!! Idag har jag dushat iskalla dushar typ 4 gg helt sjukt!!

Har köpt en stor påse små godis som jag ska proppa i mig under filmen, och när vi kom hem från centrum så låg det till min förtjusning en Mama och en Vi föräldrar i brevlådan till mig som jag suttit å läst i på balkongen nu hela kvällen, det var såå mysigt. Satt ( nästan ) i lugn å ro, läste, drack cola, vilade fötterna på en stol med kudde och hadde kvälls solen på mig! Super skönt, det var första gg på länge som jag kände att jag kunde slappna av.

Har så ont i rygg å ben :( Hoppas på en massage ikväll.

Vad gör ni en kväll som denna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0