Ingen bebis ännu...:(

Ja, ingen bebis änn iaf :(
Folk tjatar på mig att jag ska springa i trappor, ha sex osv för att det ska sätta igång.
Men jag vet inte vad det e men jag tror att jag e lite rädd för att det ska sätta igång oxå, känner mig inte redo mentalt, har fortfarnde inte fattat att jag när som hellst ska bli 2 barns mamma! Helt obegripligt för mig..hahah ( trög jag e va!? )
Men sen kollade vi sambons semester oxå å till vår förvåning så visar det sig att vi räknat med att bebben skulle komma inan den 19/8 alltså nu på söndag, för där efter slutar hans semester å han måste gå tebax till jobbet!! Jag måste ju hinna fått bebis innan dess! Tänk va jobbigt å orolig ja kommer bli om han e på jobbet å jag hemma själv med Tilda mitt i natten å det sätter igång! Näää det var ju det jag ville slippa. Så jag antar att det blir till å springa i trappor nu då så han slipper gå tebax till jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0