*Kärlek*

Igår när min älskling kom hem så hadde han köpt en skvaller tidning till mig, och det e ju inte så speciellt tänker kanske ni då men JO det e det! Jag blev jätte glad, de e sånna där små saker som man kan bli så glad av, de kan lixom make my day! Det visar att han tänkte på mig när han stod där i affären :)

Och imorse va jag på skit dåligt humör för att de e sååååå tråkigt att han ska åka iväg i helgen så jag va skit arg å bara skällde å skrek på honom, men han va ändå hur gullig å snäll som hällst! Och när jag kom hem från stan så hadde han stor städat hela lägenheten, damsugit, skurat golv och hela kittet. Det har nog aldrig vart så här rent å fint hos oss. Jag blev jätte glad och sen, inte nog med städningen så hadde han gjort glass å bär till mig ( min favvo )! Han e bara för söt!

Om inte det e kärlek så vet jag inte vad det är! Love u baby!

image149

*KÄRLEK*KÄRLEK*KÄRLEK*KÄRLEK*KÄRLEK*KÄRLEK*KÄRLEK*KÄRLEK*KÄRLEK*

Kommentarer
Postat av: Iluna

ja dom e supergoda :) du får komma å fika idag om du inte sover bort hela dan din lyckost!!!!!

2007-08-03 @ 07:26:19
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0