Kroppen.

Ja nu när jag fött barn så e det väll dax å börja tänka på träning igen då. Att börja försöka få tebax min kropp. Visst det e lite tidigt kanske har knappt gått 2 veckor sen jag födde men att börja tänka i dem banorna e ju iaf en bra början.

Så nu tänkte jag lägga till en ny kategori: Kroppen. Där kan ni följa min strävan mot en snygg å slank mamma kropp :P
Min älskling frågade här om dagen när jag hade tänkt börja träna (ingen press utan han e sugen på å börja med mig) och jag svarade att jag tänkt börja om typ 3 mån. Det tyckte han lät som lång tid, å det kanske det e vet inte riktigt. Jag känner mig ju väldigt pigg redan så jag kanske kan börja tidigare.

Träning: Till en början har jag tänkt å mjuk starta med promenader, sen kanske börja jogga lite och därefter börja gå på gym. Tänkte mig SATS för det finns flera stycken här i närheten.

Kost: Jag e lite kluven på den pungten eftersom jag tycker att man ska äta vad man vill ( i viss måtta) men samtidigt träna så tror jag det e en ganska ok kombination. Jag har väldigt svårt för å banta å sånt, men det e klart att jag får börja tänka lite på vad jag äter och försöka äta nyttigt och så.

Idag:

Frukost: Te och en banan.

Lunch: En liten sallad. Bestående av Rivna morötter, vit kål.

Jag vet att jag måste äta ordentligt nu när jag ammar, men jag har faktiskt ingen mat lust.

Kommentarer
Postat av: Agnes

jag måste också börja träna!! springer några rundor med
min syster i veckan och nu börjar man få tillbaka sin kondition :P

2007-08-31 @ 15:27:21
URL: http://lovelymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0