Lugn och ro

Äntligen blev det lite lungn och ro här hemma...
Hadde nyss Sonys bror och hans tjej över på en fika, trevligt trevligt. De tog även med sig Sony ut till s-tälje så han skulle få övningsköra lite, så skulle han få åka komunalt hem sen så han kommer nog ganska sent. Å Tildan e deckad i sin säng, lilleman har slumrat i mitt knä så nu e det alldeles tyst å lungt här hemma å jag kan göra precis vad jag vill=BLOGGA! hihi.

För övrigt har vi inte gjort så mkt idag, jag har ju kännt mig hängig som jag nämnde tidigare. Men på efter middagen tog vi oss ut till lekparken så Tilda fik leka av sig lite och sen gick vi en sväng förbi affären och handlade lite fika bröd. Thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0