Mår inge bra...

Känner mig jätte hängig, känns som om jag har feber, huvudet känns tungt å om jag ska vända på huvudet så måste jag göra det jätte sakta annars känns det som om hela huvudet ska sprängas bort, det dunkar hårt och ont i örat (sådär som det brukar göra när man e sjuk), svettas som en gris och har ont i kroppen. (mkt gnäll där haha). Men jag tror det har att göra med amningen, den har ju precis kommit igång, min bröst e sten hårda å spräng fyllda med mjölk, det gör sååååå ont! Stora har det blivit oxå, känns som om jag precis har laggt in silikon.

Att jag har så ont i kroppen kanske beror på att jag tog min förska promenad igår, inte långt bara till centrum fram å tebax, men jag har ju bara legat för det mesta så kroppen kanske inte var riktigt redo för det. Känner mig så öm i kroppen som jag va typ efter förlossningen....så jag har gått tebax till det. Hoppas det går över snart.

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig vännen!

2007-08-26 @ 13:22:43
URL: http://elinmelwinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0