MVC igår.

Va på mitt sista besök hos bm igår (hoppas jag). Hon mätte magen men fick ett litet mått denna gg med så hon bad en kolega komma in å mäta igen, då fick hon nån siffra högre å de nöjde sig med det. Men jag fick en ny tid nästa vecka (om det inte kommit nån bebbe änn så klart ) för att kontrollera så att magen växer som den ska.

Min sambo lev jätte orolig över detta och han går runt å tror att det e nått fel på bebben nu, men jag känner mig ganska lugn eftersom jag känner hur han rör sig å tror att allt e lungt där inne. Så länge han rör sig så e jag nöjd.

Bm kände även på magen å sa att han låg jätte fint å allt känndes bra. Han har ju vart fixerad ett tag nu men igår sa hon att huvudet knappt var ruckbart så det känns kul med lite framsteg. När den andra bm kom in för att mäta min mage så sa hon: Oj det här va ingen liten bebis du kånkar runt på! Det känner jag på en gg det e ingen liten räka i den här magen, det blir en stor en!

BUUUHUUHUHUHU!! :( Jag visste det! Jag ska tvingas föda en bauta bebis!! Hur ska lilla jag klara det?? Fast i och för sig så va Tilda ganska stor hon med: 3.770kg och 52 cm lång och den förlossningen gick ju smidigt å bra...så man får väll bara vänta å se helt enkelt. Ut ska han iaf.


Fick som sagt en ny tid till mvc på mitt BF datum den 16/8, hoppas jag slipper gå på den, men det har jag svårt att tro...


Kommentarer
Postat av: Iluna

filken kul blogg du visade, spännande at se hur någon annan planerar sitt bröllop ;0) vill också blogga om mitt bröllop, när nu de blir.haha

2007-08-08 @ 12:08:33
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0