NEJ! DET E INGET PÅ GÅNG!!

NEJ! DET HAR INTE KOMMIT NÅN BEBIS ÄNNU!
Och NEJ! JAG KÄNNER INGENTING!

Nu har det blivit så där jobbigt när man har gått över tiden några dagar, nu ringer telefonen flera gg om dagen å det första folk frågar ( innan de änns säger hej ) är: Känner du nåt? Har det kommit nån bebis? Ingen bebis på gång?

Och så fort jag ringer min syrra så lyfter hon mega snabbt på luren å svarar jätte entusiastiskt: E det på gång??

Det gör inte hela den här olidliga väntan något lättare kan jag tala om.

Har bara den här molnande mensvärken i mage å rygg till och från, men det kan jag inte sesom nått tecken på att det e på gg för så har jag ju haft i nån vecka nu.

Har ju försöka att få igång saker å ting genomm att anstränga mig, så nu tänkte jag prova på motsattsen, att bara soffta och ta det lungt. Kanske han vill komma ut då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0