Nu e det bara jag kvar :(

När jag blev gravid så va vi några stycken som skulle ha barn i samma veva, det var: Min syster, Iluna, Jessica (Ilunas kompis) och så lilla jag.

Och alla har ju fått en efter en, men jag å Jessica hadde tom samma BF datum, men tror ni inte hon har gått å fått sin unge nu!? JOOOO...så nu e det bara jag kvar! :(

Men jag kan ändå inte fatta att jag ska ha barn vilken dag som hällst nu, det känns verkligen sååå overkligt. Jag börjar bli nervös för förlossningen nu oxå, det kommer göra så ont, hur ska jag klara det å tänk om det går super fort??

Ja, det går nog hyfsat bra, det tror jag :)

Imorgon ska jag iaf till mvc och därefter träffa min familj å gå å käka på kina (MUMS!) så vi får väll hoppas att förlossningen sätter igång efter att jag knallar runt i stan imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0