Oväntat besök

När min älskling gått till centrum för å handla juice till mig så plingade det plötsligt på dörren, jag trodde det var min jobbiga granne men när jag kikade i titt hålet så står där en barnvagn med en ensam liten bebbe i.
Vad e nu det här tänkte jag?
Men när jag öppnar dörren så kännar jag igen skit ungen, det e ju min lilla Elias (tildas kusin) och bakom trappen hoppar min syrra och hennes äldsta son Andreas! Jag blev super glad, de bor en bra bit ifrån oss så det e inte ofta de kommer på besök å speciellt inte så här spontant. Det visar sig senare att min älskling vetat om att de var på väg men de höll det hemligt för mig ändå :)

Vi käkade mat allihopa här ute på balkongen å myste, sen spelade jag å syrran alfapet (jag van!). Det var jätte kul, å Tilda och Andras busade som tusan, hon älskar verkligen båda sina kusiner!!

 Kusinerna, Andreas och Elias!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0