Pankakor och städning.

Idag var vi en sväng till stan å träffade min familj. Vi gick å käkade Kina mat eftersom vi inte gjorde det igår som vi sakt. Det var mums filibabba! När vi kom hem var vi helt slut hela familjen och har haft lite siesta här hemma, tills jag vaknade vid 4 tiden (vrålhungrig) och super sugen på pankakor, så nu har jag kört iväg min sambo å dottern till centrum för att köpa ägg. Så jag passar på å blogga lite, för när de kommer tebax så blir det till å stå å steka pankakor för min del medans älsklingen min står för städningen av huset. Så vi får se om jag hittar nån tid senare för att blogga vidare idag. Har lite bilder å lägga upp men vet inte vart usb kabeln tatt vägen, den kanske dyker upp under städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0