Sängkamrat i natt!

Har sovit ensam så jäkla länge, saknar min pojkvänn som jämt e borta om nätterna och Tilda har sovit hos mormor i flera nätter och jag har saknat henne som en tok, så i natt beslöt jag mig för att inte sova själv, inatt ska lilla Tilda få sova med mamma. Har precis lagt henne i min säng och hon verkar somnat sött nu. Trodde hon somnat för ett tag sen men plötsligt hörde jag henne applådera där inne och sen blev det knäpp tyst igen, så hon kanske gjorde det i sömnen hahaahaha lilla tokfian! Ska bli mysigt att snussa med henne i natt.

Min mamma kom med Tilda i morse, jag gjortde torsk i ugn till oss och efter att Tilda sovit så gick vi till centrum å köpte en varsin glass som vi avnjöt i solen. Jag köpte även lite snask till mig till ikväll: Ostbågar och coca cola lime ( en favvorit ). Så får se om jag hittar nån rolig film å kika på.

Efter vi vart i centrum kom min syrra å hennes familj på besök (skit kul!), vi fikade på balkongen, jag bjöd på mat å vi spelade alfapet, trevligt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0