Skit Expert!!

  Det här e de första bilderna tagna med den nya kameran, jag e väldigt nöjd över kvaliten och spelade även in en film snutt som även den höll en bra kvalite. Men när min älskling steg upp imorse å jag skulle visa honom nått med kameran märkte jag till min förvåning att den redan gått sönder!!

Shit va fan e det här!? Luckan till usb kabeln hadde gått av, jag blev skit lessen, medans min sambo blev rasande.
Han drog iväg med kameran till affären på en gg å ville ha en ny eftersom just denna kamera marknadsförs som en av marknadens slit tåligaste kameror å vi har haft den framme ur kartonen nån minut å den redan gått sönder, så ska det fan inte va!!

Men säljarens svar va att han inget kunde göra...han kunde inte ta tebax en trasig kamera, vi fick inte nån ny, vi fick inte lägga till pengar för att köpa en dyrare kamera. Det vi kunde göra var att skicka iväg den några veckor på lagning å få luckan ersatt med en ny, men vi behöver ju vår kamera nu!

Sambon ringde hem rosen rasande å sa att det här skulle han fan bestrida! Så jag har letat upp nr till konsumentvägledningen som han får ringa till på måndag, får se vad de säger...de känns ju ganska kört asså. Å vi kan inte skicka iväg den på lagning, vi vill ju ha den när barnet föds å tiden därefter vill man ju fota en massa. Så vi får väll gå runt med en splitterny dyr men trasig kamera!


SURT SA RÄVEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0