Sol å glass

Har vart ute i solen ett tag hela familjen. Vi promenerade till affären, Tilda gick hela vägen vi tog inte änns med oss vagnen.
Gud hon har blivit så stor, tänkte att det skulle ta jätte lång tid att gå med henne men hon knallar på så fort så,  hon har ju blivit stor nu. Minns i vintras när hon tultade fram i sin overall när jag försökte lära henne å gå, just på den sträckan till affären. Hahaha då tog det ett tag, det var ju inte det lättaste å gå i en så stor overall heller :)

Efter vi vart i affären gick vi å köpte oss en varsin mjukglass å gick och satte oss i lekparken. Tilda var konstigt nog inte ett dugg intresserad av sin glass så hon och pappa gick å lekte i parken medans jag blev kvar på bänken med två glassar att trycka i mig. Men det va ingen konst för mig inte, haha dem slank nog ner.

Nu är vi iaf hemma igen, Tilda e super trött å gnällig, vi väntar på killen som står å lagar korvstroganoff i köket. När vi käkat så dumpar jag tröttisen i säng, hon lär nog somna på en gg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0