Vill ha ut honom nu!

God morgon, jag e helt slut! Tilda vaknade vid 6 tiden så jag steg väll upp med henne typ halv 7 sen dess har jag inte kunnat somna om :(
Jag å Tilda har precis dushat å nu sprang hon in i dushen å lekte medstrumpor å allt på!! *Suck* bara å byta kläder igen...

Som ni säkert förstår så e det inge tecken på att nån bebis vill titta ut idag heller. E nu i v.41 BF+2, hadde tänkt springa i trappor igår kväll men jag var för trött för det, men idag ska jag fan kämpa för att få ut den där bebben, börjar bli trött på det här nu. Och jag känner mig aningen stressad över att sambon ska börja jobba på måndag.

Har ni några tips om vad jag kan göra för att få ut den lilla skrutten??

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har hört att det ska vara bra att vara ute och gå långt för att få ut bebis. Men det kanske inte känna så lockande. Men att röra på sig (springa i trappor och så) verkar ju vara bra! Ta hand om er!

2007-08-18 @ 12:16:06
URL: http://elinmelwinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0