2007 närmar mot sitt slut..

Gör den här listan ni med, får en att tänka och reflektera lite över året sm gått och det  som står vid dörren!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Det gjorde jag säkert men inget så där som jag kommer på nu...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hmm, nää et tror jag faktiskt inte att jag gjorde

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
japp, Iluna fick Enzo, Min syster fick Elias och själv fick jag min lille Wille så det blev ett gäng grabbar.

4. Dog någon som stod dig nära? (Inom släcken räknas också elr?)
En bekant bara, så nej den oturen har jag sluppit i år iaf.

5. Vilka länder besökte du?
Det blev nog bara finland i år tror jag, fast iof så pratas det lite om en weekend nästa vecka så får se vart man hamnar och OM man hamnar nånstans innan året tagit slut.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer kärlek, trygghet, egen tid och så vill jag uppnå några av mina personliga mål.
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
21/8 då jag födde min underbara lille son! Oförglömligt!

8. Vad var din största framgång 2007?
Min son, och hela min underbara lilla familj jag skapat mig!
9. Största misstaget?
oj, har nog inget så där mega misstag precis och det e jag glad för.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njae inga större krämpor.

11. Bästa köpet?
Hm..Digital kameran kanske.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Barnen skulle jag nog gissa på.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina barn gör  mig alltid riktigt glad :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Chasing cars-snow patrol, Starkare-Sara Löfgren.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svår fråga, det har nog pendlat ganska mkt upp och ner som det gör varje år för mig haha.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vart mer social kanske, ute och rört på mig lite mer...vet inte riktigt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte vart så bunden till en viss person, vart mer självständig.
18. Hur ska du tillbringa julen?
Med familj, släkt och vänner hemma hos oss, med god mat och en massa paket.
19. Blev du kär i år?
Nää, det var jag redan!
20. Hur många one night stands?
0
21. Favoritprogram på TV?
Greys anathomy, Private practice, Desperate Housewives och the hills.

23. Bästa boken du läste i år?
Privat med gynning och Schulman
24. Största musikaliska upptäckten?
Hm, har börjat vidga mina vyer lite mer kanske, mkt mer club hits och en nypa rock :)
Mest omtyckta låten från 2007?
Yves LaRock - Rise Up!! LOVES!

25. Något du önskade dig och fick?
En son, och ett körkort inom familjen iaf :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Eget körkort och ett gym kort

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Åt en god libanesisk middag med vänner och festade sedan natten lång!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En utmlands resa kanske :P
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
gravid chick :P, och trendig svart vit-acne stuk.
31. Vad fick dig att må bra?
Att klä upp mig och göra mig fin, att klippa av mig håret.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Victoria Beckham-alltid och om jag ska ta en av det manliga könet oxå så får det nog bli Travis i Gym class heroes.

33. Vem saknade du?
Alla dem som lämnat oss för tidigt, speciellt Dolce faktiskt.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0