Festar loss bara vi två!

god kväll kära läsare :)

Ja, som jag nämnde i går så va det bio dax, vi skulle se Arn och kanske ta ett glas vin nånstans, vilket vi gjorde. För det första så va filmen skit! Det hände INGENTING noll handling tycker jag. Nån annan som sett den? Vad tyckte ni?

Aja iaf efter filmen så drog vi till East jag och mannen för att ta några glas vin, vi satt där ett bra tag och sippa glas efter glas ocg diggade till dears grymma musik. Efter en stund så va vi ganska glada i hatten båda två å beslöt oss för att gå vidare, då kom vi så långt sm på andra sidan gatan till Laroj haha. Vi hade jätte trevligt och slog klackarna i taket en stund tills vi vid 3 tiden tyckte att vi fått nog och slängde oss i en taxi hem till svär mor.
Fram tills dess va kvällen helt lyckad, men när vi steg ur taxin så glömde Sony sin ena nya fina handske i taxin (vilket han tyckte va jätte trist) och jag började spy när vi kom upp.

Shit va pinsamt tänkte jag, har jag drukit så mkt?? (vilket jag inte hade) och tyckte det hela va riktigt skumt. Men det va inge fylle spya visade det sig för jag låg och frös och spydde om vart annat hela natten. Slutade vid typ 7 tiden i morse och har mått hfsat ok sen dess, börjar må lite semre nu till kvällen får se hur natten blir. Men har ingen aning om vad de kan va jag fått. Fast typ hela min syrras familj hade så för ett tag sen då de kräktes några gg på dygnet och sen va de friska och krya igen. Kanske e nån typ av mild kräksjuka elr nått.

Här e iaf lite bilder från den "lyckade" delen av kvällen :P

     

Ja de va lite guffy bilder på två salongs berusade oss, hihi dem bjussar vi på :P
Det som e lite roligt e att folk alltid reagerar på att vi ska gå ut själva som par.
Typ: Jag och min kille ska gå ut på krogen.
Vadå bara ni??
Och det tycker dem e jäte konstigt men, sanningen e den att vi har alltid så grymt kul när vi går ut ihop, antar att de flesta par inte har de, att de lätt blir tjafs osv. E väldigt glad för att vi har den egenskapen i vårt förhållande. Party on baby!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0