God jul!

God jul på er allihopa! Hade tänkt göra ett snabbt inlägg igår men tiden räckte inte riktigt till.
Igår hade iaf vi en trevlig jul med släkt och vänner, god mat och en massa klappar.

Fast jag måste nog erkänna att jag personligen blev lite besviken på mina klappar (fick typ igenenting) så jag kanske inte har vart så snäll i år. Sony fick ännu mindre och vi hade bestämmt att han och jag inte skulle köpa nåt till varandra i år, vilket visade sig var en dum ide. HAde vi gjort det hade vi iaf fått en bra klapp från varandra.

Men men man ska inte klaga. Julen blev iaf väldigt trevlig, jag är väldigt nöjd med min bords dukning. Och det viktigaste av allt e ju ändå att barnen blev glada och nöjda vilket de definitivt var.

Här e lite bilder från våran jul afton:

                

Tilda hade väntat hela dagen på atttomten skulle komma men hon blev livrädd för honom. Klättrade i min famn i ren panik haha. Men efter en stund så vågade hon låta honom ta henne i handen.
Och snart bär det av till en mini jul hs farmor oxå, mys pys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0