Idag blev Felicia en ängel!

Jaha då va dagen här då. Då lilla Felicia blev en ängel. Jag sitter å gråter nu, det e så jävla hemskt, hon blev lixom 4 år!! Hennes föräldrar fick låna henne i 4 små år. Nää ush jag vet ite hur jag hade orkat med livet efter om jag var dem. Gud va hemskt de måste ha det, lagom till jul och allt. *Tusen tankar till er!!!* ;(

Från: http://tidigmamma.blogg.se/

20030827-20071220
Älskade älskade Felicia!
Idag är din dag!
Vi kommer sakna dig såååå otroligt mycket!
Du har nu fått dina fina vingar!
Hälsa alla fina änglar du träffar!
Underbara fina du! Vi älskar dig så otroligt mycket!
Jag är stolt att jag är din mamma!
Jag är så stolt över att ha dig som dotter!
Puss från mamma o pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0