Jävla Cancern!

Har följt http://tidigmamma.blogg.se/ ett tag nu om deras kamp mot cancern som tagit över deras lilla dotters kropp. Och det e såååå hemskt! Jag blir så ledsen när jag läser det. Sitter typ å bölar varje gg jag läser bloggen. Vet själv hur hemskt det e (speciellt den sista tiden) och se nån man tycker om tyna bort i cancer. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om nån av mina barn skulle bli så sjuka. Mina tankar e med Felicia och hennes familj! Här e ett inlägg från bloggen :(


Cancern kommer att vinna!
Idag onsdagen den 12/12 2007 har vi tillsammans´med läkare på avdelningen valt att avbryta med behandlingen!
Ultraljudet idag visade inget annat än att cancern har tagit över!
Både i buken o lungorna har det ökat i storlek o Felicias kropp har inte en chans att klara sig över cancern!
Vi har fått en smärtpump med morfin för att förhoppningsvis få kontroll över smärtan!
Vi har bytt antibiotika igen för att förhoppningsvis Felicia ska få bort sin sista lunginflamation i sitt liv!
Vi har satt in svampmedecin för att hon inte ska få svamp!
Alvedon var 4:e timme istället för var 6:e för att hon ska slippa lida av Feber!
Allt för att Felicia ska få en så bra tid som möjligt!

Idag är en tuff dag för alla!
Idag vet vi med 100% på att Felicia snart kommer att hämtas av änglarna!
Idag vet vi till 100% att våra liv kommer att fortsätta med stor saknad om bara ett litet tag!
Idag vet vi att Felicia snart kommer att få ett liv utan smärta och ångest!
Idag vet vi att vi är tre som andas i rum 8 på avd 64! IOm några dagar, när vi vaknar kanske vi bara är två!

Felicia vi älskar dig så otroligt mycket!
Du är den bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Ojojoj, vad tungt, finns inga ord att beskriva vad man känner när man läser detta.

2007-12-15 @ 18:58:22
URL: http://carinamajlov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0