Nyår närmar sig med storm steg!

god förmiddag...idag e en riktig segar dag för hela familjen, alla yser runt i mjukisar här hemma å bara degar i soffan. för tillfället sover alla utom moi.

imorgn e det ju nyårs afton, shit pommes frites! känns helt sjukt. vi ska iaf packa in hela vår lilla family och dra hem till iluna co för en god middag och lite barn bus. det blir nog trevligt.
men själv så sitter jag här nu med lite nyårs ångest, jag har haft sånna planer på att det nya året då ska mitt nya liv börja (som vanligt) och jag har så mycket planer för det och vill verkligen starta det nya året riktigt bra och ha en bra plan som jag ska följa, men nu verkar allt bara kaos uppe i mitt huvud och jag har ingen jävla plan. Antar att jag får sätta mig ch klura på den för imorgon blir det ju nytt år vare sig jag har min plan elr ej. Men ja har fan ingen lust å snubbla in på år 2008 och börja med kaos! Nää här ska det bli ordning och reda, och några nyårs löften!


Hur känner ni inför det nya året?? Nyårs löften??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0