Pasta sug

Jag tror jag håller på att bli förkyld! Känner mig lite hängig och näsan kliar hela tiden. Det vre inte så konstigt om jag blev det eftersom William hade feber i natt och har fått en jobbig hosta, Elias har kräkts och iluna och Enzo e förkylda med feber så det e väll nått som går nu.

I dag va jag på efterkontroll och allt va bra. Efteråt gick jag runt på stan å jagade julklappar hittade några få. Köpte en tomte klänning till tilda sm hon kan ha på lucia.

Imorgon skulle vi träffas några från mamma gruppen men har inte hört nått så det blir nog inte av, så vi får se vad jag hittar på. Föröker hitta nån anledning till att åka till vällingby för jag e sååååå sugen på pastan där hiih får se om jag kommer på nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0