Så jävla typiskt!

Jag tänkte att nu när vi käkat lunch (tilda och jag) så ska jag lägga barnen så att jag ska få lite tid vid datorn. Och precis när de somnat så går elen i hela lghten!! Så jag e tvungen att ringa husvärlden som kommer efter ett tag, de kollar igenom proppar osv och fixar felet. Tydligen har jag haft igång för många grejer samtidigt (tv, data, disk och tvätt maskin) haha jag vet att vi använder mkt el, om man kollar i trappen på alla grannarna på vårt plans el mätare så har alla strax under 1000 och vi har 7000!!! Hahah Iknow det e mkt!
Men iaf så fixade dem det å jag tänkte att jag ännu kanske skulle hinna men tror ni inte det händer igen, då ringer jag upp sur gubben som va här och han säger då att vi måste felsöka osv. Så börjar han fråga vem som instalerat disk/tvätt maskin och jag säger att det e en elektriker men han verkar inte riktigt tro mig. Det e Sonys kompis som e elektriker men han jobbar inte sm det för tillfället men de kunde jag ju inte säga. Men det verkar som om det e tvätt maskinen som krånglar.
Och så fixade iaf jag det igen och satte mig vid datan igen nu men tror ni inte jag hör båda barnen vakna där inne nu!?

Så jävla typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0