Uppesittar kväll imorn

Idag har vi vart iväg ch letat lite mer jul klappar. Lämnade barnen hos farmor och körde vidare bara sony och jag. Nu har vi endast en klapp kvar att köpa, men vet inte vad vi ska köpa haha. Sen hämtade vi upp barnen, åkte ch köpte gran och åkte hem och käka pizza mums! Nu ligger hela min familj och snarkar (Sony väldigt högt bakom mig i soffan) Ska väcka honom till 9 då vi ska titta på elf på 5:an. Då ska Sony snaska på chips å dipp medans jag väljer en påse japan mix! Hahaha vi e såååå nyttiga.

image765

MMMmmm nu likar det verkligen jul här hemma, nu när granen kommit in.

Imorgon e en bussy day, ska till haninge och gå å tända ljus på pappas och min brors grav och sen hälsa på farmor och ge henne en jul klapp. Därefter stressa hem å städa och fixa å dona tills julaftn. När barnen laggt sig så ska vi klä granen och sen ar vi som jul tradition ch spela och titta på Bingolottos uppe sittar kväll. Hoppas vi vinner! Brukar ni spela dagen innan jul afton??

Kommentarer
Postat av: Charming man

Tycker du att det känns som jul? :D

2007-12-22 @ 20:16:45
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0