Ute kvällen igår

Jag var ute igår med min kära vän Joan. Planen var att åka till henne vid typ 8 tiden och sitta å ta några drinkar innan vi rörde oss in mot stan. Men jag blev aningen fördröjd och försvann inte hämmifrån förräns vid halv 10 tiden. Men sen kom jag äntligen hem till Joan och vi satt och sörplade bailys och pratade gammla minnen innan vi drog in till stan vid 00 tiden. Vi visste inte riktigt vart vi skulle gå men slank in på Ambassadeur. Och där stannade vi tills typ 3 då vi va helt slut och jag hoppade in i en taxi hem. En lyckad kväll!

Den här bilden hittade jag av mig och Joan på stureplan.se (hade nått vagt minne av att ha blivit fotad ;)) Då kan ni se att jag har färgat håret och klippt av mig en hel del hår!

image722

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0