Vilken jävla kaos dag!

Azzå guuuuud vilken jävla dag! Först det här med elen (e helt hundra på att det e tvättmaskinen nu) sen e barna sjuka å griniga. Båda skrek hysteriskt så jag (svettig som en gris) fick kasta dem i vagnen å dra till affären för att lugna dem lite. När jag kom tebax så skulle jag fixa tvättmaskinen tänkte jag. Såg innan att de fanns lediga maskiner nere i tvättstugan som jag kunde tvätta om min dyngsura tvätt i. Nu gällde det bara att få upp luckan. hämtade bruksanvisningen och försökte hitta nån lösning (vilket inte vva det lättaste eftersom båda ungarna nu börjat skrika igen) så av en slump så tänkte jag att jag bara ska prova att dra i luckan lite...då va den helt plötsligt öppen! Så fick jag bära ner min blöta tvätt som säkert vägde ett ton! Och nu ligger det och tvättas ren och barnen e mätta och glada...*PUST*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0