Den lever!!

Den lever!! Min kamera lever igen! Var i vällingby Centrum idag å shoppade å käka lunch med vänner och passade då på att smita in på teknik magasinet och fråga lite angående min kamera.

Jag förklarade att den var helt död och när man trycker på POWER knappen så händer ingenting! expiditen bad att få kolla å den, och när han trycker på POWER knappen så vipps så funkar kameran igen!!!! Snacka om pinsamt!
- Jaha var det så enkelt!? Sa jag och fick skamset ta tebax min kamera å gå.
Han måste verkligen trott jag va helt blåst!! Men e det inte typiskt, hemma har man suttit å knapat å pulat men inget har hänt å så går man för att få hjälp å vipps så e de inge fel på kamera jäveln!!
Jajja, huvudsaken e att han lever igen iaf!
Welcome back kamera jävel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0