Goden morgen

Fick lite sovmorgon i morse oxå, älsklingen var gullig och tog Tilda en stund på morgonen. Ser ut som ett bombnedslag här hemma, så jag ska nog bara vara hemma å försökra röja så mkt jag orkar. Det e ju ingen risk att man missar nåt fint väder elr så.

Var hos Iluna å hennes grabbar igår. De har ju flyttat till radhus och det var första gg jag var där och hälsade på. Det hadde det jätte fint och mysigt, man blev riktigt sugen på å få igång vårt husköpande oxå. Vi letar fast inte särskillt aktivt om jag ska vara ärlig, det känns som om det e så mkt på gg just nu med barn å allt. Dessutom e de ju inte panki att hitta nytt boende, vi får ju plats i vår 3:a ett tag till, men när barnen börjar bli lite större så kan det bli svårt så så småning om måste vi nog börja kika efter större.

image100

Kommentarer
Postat av: Iluna

hoppas ni kommer igång med husköpet snart,tycker ni ska flytta hitot, vill ha er nära ;0)

2007-07-24 @ 20:22:15
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0