Gooooooood moooooorning Sweden!

Ja vaknade nyss så jag har fått mig lite sovmorgon idag me :)
Åt en taldrik flingor å mjölk å sitter å driker en kopp te.
Te på morgonen har blivit som mitt kaffe, jag måste lixom ha en kopp varje morgon för att vakna till och känna mig "normal" . HAr ofta ont i halsen på mornarna så då hjälper det efter jag drukit min obligatoriska te kopp. MERA TE ÅT FoLKET!! Ska försöka få tag på min kompis Iluna å säga att jag inte följer med henne till kista idag, har pratat med älsklingen som ville träffas i stan, tydligen e det nått jippo i kungsan så min syrra och kidsen skulle in oxå, sen antar jag att vi trippar över gatan till NK å kikar efter babyns första dress.

Men jag känner mig lite påträngande för Sony ville gärna ha Tilda för sig själv idag, spendera lite kvalitets tid med henne så kommer jag å tränger mig på iaf! FAst han sa att de va lungt men ändå...får se jag kanske skippar att åka in idag, har ju hela helgen på mig, elr om jag åker in senare å de får vara ihop ett tag utan tråkiga mamma.

Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0