Hemma igen.

Har inte skrivit på ett tag för att jag vart hos min mamma i några dagar. Har haft det lite struligt med min sambo, en masa tjafs och bråk så jag var tvungen att komma bort ett tag. Så då tog jag med mig min lilla tjej och åkte till mamma för att lugna ner mig och fundera lite gran. Blev självklart uppassad och fick lite avlastning med lill tjejen av både mamma och min syster.

Det blev även lite shopping när jag var där, men har lämnat alla grejer hos mamma så det kommer bilder på mina inköp senare. oM JAG LYCKAS FÅ INGÅNG MIN KAMERA SOM PAJJAT. vET INTE VAD SOM HÄNT MEN DEN E STEN DÖD, KÄNNS LITE TRIST, speciell när det snart e dax för bebis och jag inte har nån kamera, har inte sådär jäääääääääte mkt pengar nu när det e vagn köp å allt på g heller, så jag har inte råd å köpa nån ny, jag får väll låna nån elr nått....de löser sig alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0