Home alone

Jaha då va man home alone då! Älsklingen har åkt och jobbat och min trollunge är hos mormor. Åkte iväg till farsta imorse med Tilda, vi var där vi typ 11 tiden. Mötte mamma, min syrra å hennes två små grabbar. Vi käkade lunch (nån äcklig laxgryta med ris) å sen rantade vi i affärer tills mina fötter höll på å gå av. Min mamma va på riktigt shopping humör och jag å min syrra fick köpa en massa kläder till barnen (bara de va på rea :) ) Så det blev en hel del till både Tilda å pojken i magen, synd bara att min digitalkamera inte funkar annars skulle jag vissat vad jag köpt! Men vi ska faktiskt köpa en ny kamera, har hittat en vi vill ha så vi får se hur lång tid det tar innan vi slår till. Iaf så när allas fötter tröttnat på affär springandes så beställde´s en taxi å min mamma tog med tilda å stora kusinen andras hem, min syster tog bussen hem å jag åkte min egen väg. Känndes tungt å lämna henne, hon såg lite funderande ut när bilen for i väg å mamma vinkade av henne. Ush det känndes inge bra, ville gråta när jag gick mot tunnelbanan :(. Men jag vet att hon har det bra hos mormor, hon har alltid super kul där, pratade även med henne innan hon skulle gå å lägga sig idag å allt verkade bra, så jag antar att jag bara ska lugna ner mig å passa på att vila. På tal om vila så gick jag faktiskt och la mig å sov med min älskling när jag kom hem idag, sov i typ två timmar så det va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0