Morgondagen.

Idag har det vart en riktigt tuff dag för mig, mitt söta lilla charmtroll Tilda har verkligen testat mina gränser. Hon har vart ett litet monster hela dan, skrikit å bråkat hysteriskt nån stop. Så när jag berättadedet för min mamma och syster så erbjöd de sig att ha Tilda tills på fredag (alltså två nätter). Alla säger att jag bara ska tacka och ta emot när jag erbjuds hjälp för att jag måste tänka på mig själv oxå å vila upp mig, men jag kan inte låta bli å få så himla dåligt samvete. Vill inte riktigt lämna bort hhenne, hon e ju mitt ansvar lixom, och det känns som om jag är en dålig mamma som inte kan ta hand om mitt barn.  Fast jag vet att det inte e så å att jag behöver vila mkt nu när jag e näst intill sprikfärdig.....och det e ju inte så att hon har det tråkigt därborta, tvärtom hon trivs super bra. Så jag antar att jag bara ska tacka å ta emot, snart blir det nog svårt med barnvakt å sånt när man har två. 
 
Mitt Charmtroll som jag älskar mest i heeeeeeeeela världen!!


Så imorgon ska jag åka till fasta centrum å träffa min familj och lämna mitt hjärta hos mormor i några dagar. Sen får Sony åka och hämta henne på fredag morgon när han slutat jobba. GUUUUUUD va jag kommer sakna henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0