Mvc i måndags

Va på mvc i måndags det gick bra. Tog upp det här med att jag har fruktansvärt ont när jag ska vända mig på nätterna å överhuvudtaget på kvällarna, men tydligen så e det bara min foglossning å det går inte å gör så mkt åt det :(

Jag och bm skrev ett förlossnings brev, det jag vill skulle stå med var:
Att min först förlossning gick så snabbt så denna gg tänker jag komma in så fort jag känner att det e dax (vill inte riskera att föda i bilen). Att jag är rädd för att spricka (vem e inte det!? ). Att jag helst vill klara mig endast på lustgas men vill att de säger till när det e sista chansen för EDA.

Fick även en bb väska som innehöll: Ett paket blöjor (generöst! Sist fick jag endast tre blöjprover), en leksak, en tidning, en 50 kkr rabatt kupong på ammnings bh på lindex, reklam  å en binda.

Nästa tid jag fick till henne var den 7/8 så hon sa: vi får se om i ses nått mer då, här e nr till förlossningen.
Det känndes lite läskigt, jag har verkligen inte fattat att det snart e dax!

 BB sthl here I come...(soon)

Nää nu förbjuder ryggen mig att sitta här längre, im off to bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0