R.I.P Dolce!

image125

Det här är min älskade lilla hund Dolce! Han var en Petit Griffong Brabancon och För ca 6 mån var vi tvugna att avliva honom p.g.a att han skadat knäna. *snyft* Han var verkligen världens bästa och finaste hund! Såå lydig, man kunde gå med honom lös ute å han lyssnade på allt man sa, ett plus e ju att han va så liten å söt att han fick plats i väska :) Och han älskade verkligen Tilda när hon kom, de hadde varit så bra vänner idag. De kunde busa hela dagarna, fast man får väll tänka på att det var för hans bästa, han var ju trotts allt sjuk. Saknar verkligen honom, finns ingen finare hund!

     image128

Älskar dig lilla Dolce!!

Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅh vad fin! Så underbart söt! Och visst är rasen Petit Griffong Brabancon (som jag precis lärde mig av dig) en otroligt snäll ras? Vill så gärna också ha en hund. En liten. Men tyvärr finns inte tiden som hunden behöver, men jag kan ju få njuta av att kolla på bilder =) Tack för att du la in lite fina bilder på Dolce! R.I.P

2007-07-31 @ 23:22:09
URL: http://elinmelwinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0