Saknar dig honey bun!

Min älskling e ute med en kompis å typ tar en öl elr nått, han sa att han skulle komma hem tidigt men vi får se...saknar honom gör jag iaf. Är så kär i den här människan så det e inte klokt. Idag när jag var lite deppig så kom han å krama å trösta mig på en gg, försökte verkligen göra allt för att få mig på bättre humör. Och nu när han vart på stan med en kompis så har han ringt flera gg å skickat gulliga sms.. SO CUTE! Ja, han e genom go helt enkelt. Och riktigt snygg e han oxå! Ibland kan jag bara sitta å titta på honom å tänka: Shit e den där snyggingen min!?  Han e en sån kille som jag verkligen skulle dregla efter om jag såg honom på stan, å tänk att han kryper ner under mitt täcke om kvällarna...AAaa gud It's 2 good 2 be true!

    

Kommentarer
Postat av: Iluna

gud va kul att du känner så gumman, allt kanske kommer bli br nu, han kanske ahr skärpt sig på riktigt (hoppas)
åh visst va filmen mysig ;0)

2007-07-29 @ 08:51:19
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0