Senaste inköpen!

Nu när kameran funkar igen så kan jag visa min nya väska som jag köpt!
Var lite osäker på om jag skulle behålla den men nu trivs jag med den å e faktiskt riktigt nöjd, en bra bas/vardgs väska. Svart å passar till det mesta!

image30

Köpt på Wedins på rea för 250 kr!

Köpte även ett par mamma shorts idag. HAr tänkt att jag behöver ett par sköna och luftiga byxor nu till sommarn, har typ bara mamma jeans och det e för varmt å ha, även fast det e trekvarts jeans så blir det för svettigt och varmt.Och Jeans e inte så bekvämt heller, speciellt inte när det e så varmt. Har en del klänningar oxå men det e jag inte så super bekväm i, shorts kan jag va mig själv i haha.

image31

Mama shorts inköpta på H&M 198 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0