Smal, smalare, smalast!

image23

Så här är vi väll vana att se Angelina Jolie, hon har iof sig alltid varit smal men de senaste bilderna på henne tycker jag e en aning läskiga.

   

Kolla bara på den här bilden på hennes arm....benen håller ju nästan på å sticka ut!! Ush, det ser ju inte friskt ut!

Tydligen så sägs hon vara 177cm lång och väga 49 kg.  Vanligt vis så ligger hennes vikt på närmare 60.
Och när hon var i 6:e månaden med Shiloh Nouvel (nu 11mån) så var läkarna oroliga för henne pga att hon endast gått upp de ynka 6 kilo! Själv så är jag i 8:de mån å har gått upp 10 kilo (fast det e ju jag de! :P )

Hon har ju tidigare kämpat mot ätstörningar och har sakt till media att hon flera gånger försökt ta sitt liv pga detta.
Men nu säger hon att hon gått ner i vikt så mkt pga av sorg, hon har ju nyligen förlorat sin mamma i canser.
Och hon skyller även på att hon nu slutat ammat och har lite svårt att komma igång med maten och att äta nyttigt.

Ja, jag hoppas iaf att hon äter upp sig lite för det är ingen tvekan om att hon är vacker, men FÖR smalt e helt enkelt inte snyggt!!

image27

Vacker som få....

image28

Bradgelina på promenad med två av banrnen, lika snyggt avslappnade båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0