Spansk afton.

Ja en sån har vi haft idag, har suttit på balkongen ätit en stor tacos middag som vi avnjutit med caprinas och salsa strömmandes ur högtalarna. Riktigt trevligt faktiskt, det var jag, min älskling, Tilda och Sonys kusin Johnny. Efter att Tilda sagt god natt så blev det monopolet som drogs fram ur hyllan och nu sitter jag alltså å spelar monopol för fullt med två dyng raka grabbar. Jag kan ju lova att det blir en del högljudda diskusioner ( och mkt skratt). Det tråkiga är väll bara att jag och min kille har ganska lätt att hamna i luven på varan när han drukit...lite tråkigt att va den enda nyktra, när de sveper glas efter glas å blir allt odrägligare för varje glas. Men men jag får väll stå ut antar jag :)

För övrigt så träffade jag min älskling och Tilda i stan idag, vi gick å kollade lite efter baby kläder bla på NK, men vi hittade inget fint. Så jag antar att jag får nöja mig med nått av det vi redan köpt, ska inte va bortskämmd nu.

Snart fortsätter vårt monopol spel, vi har nämligen tagit paus för grabbsen skulle till centrum å köpa cigg. Återkommer och berättar om min seger senare :P

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken är din favoritparfym?
http://junitjej.blogg.se/1184957335_parfym.html
Ha en trevlig fredagskväll!

2007-07-20 @ 22:32:51
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Agnes

svar på kommentar: jag följer den i sverige...

2007-07-21 @ 11:27:52
URL: http://lovelymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0