Tjej kväll nr 2!

Igår hadde jag en mysig tjej kväll med Iluna, och idag kom min gammla chilenar polare "chompan" ( Joan) och vi åt middag här hemma, busade med Tilda och när hon gått å laggt sig så flyttade vi ut på balkongen å mös med varmt te och gammla foto album, det va länge sen jag garvade så mkt. När vi träffas så pratar vi alltid gammla minnen från gymnasiet, när vi var i bulgarien å tiden därefter då vi festade ganska rjält å var allmänt galna! Hahaha vi har haft en hel del galna tider ihop!

Bulgarien resan kommer jag aldrig glömma, där hadde vi det sjukt kul, min dröm e att få återuppleva det elr typ göra en liknande resa. Och belive me det ska jag göra när jag fött det här barnet och kommit i ording å så, om några/något år näär barnen växt upp lite då drar jag iväg nån vecka å bara festar loss tycker att jag förtjänar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0