Vad händer ikväll då?

Hahhaa, ja idag fyller killens bästa vän år å alla kompisarna å deras tjejer skulle träffas hemma hos honom för en spelkväll, vi är så klart oxå inbjudna men vi funderar fortfarande på om vi orkar. Det blir lite kämpigt för att jag e höggravid å inte orkar så mkt å att släpa på Tilda med vagn å allt sent på kvällen å så känns inte så lockande. Dock har jag haft supertråkigt idag å skulle gärna hitta på nåt, men undrar om orken verkligen finns där. Sa sedan att killen kunde åka iväg själv å vara med sina polare, men han sa att det inte känndes skysst att lämna mig själv. Gulligt, men jag sitter ju här hemma själv för det mesta å han har ju ändå semester så han borde träffa polarna lite oxå. Han behöver nog en paus från mina hormoner oxå kan jag tänka mig. Fast självklart vill jag innerst inne att han bara sitter hemma å degar med mig i soffan men det säger jag så klart inte till honom hihih :)

Så jag får återkomma om hur vi gjorde sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0