Standard Ultraljud VS 4d ultraljud.

image8

image9

Så här ser bilderna ut från mitt standard ultraljud i v 17. De kunde säga att det är en pojke i magen till 75%.
Vadå 75% ??? Vad fan betyder det då?? Jag vågade inte lita på de där 75% riktigt.

Så i v. 28-29 nånting gick vi på 4d ultraljud så här såg det ut då:

image10

image11


image14

Världens skillnad!! Och jag fick tom en bild på pojkens penis så nu vet jag till 100% att det e en liten grabb i magen min! :)


4d e nått jag för övrigt kan rekomendera! Det var super häftigt och en väldigt annorlunda upplevelse. Men man ska va ganska långt gången för annars så kan det vara otäckt att titta på för då ser det inte riktigt ut som en bebis ännu. Jag gick å Tittut kliniken på östermalm. Vi tog det dyraste paketet de hade: 1.600 kr. Då fick man en dvd film, massa bilder på cd skiva och några bilder utskrivna. (det finns billigare paket) Det var väldigt hem trevligt och mysigt inte som ett sjukhus elr så. Sängen jag fick ligga på var super skön å så fick man titta på undersökningen på en storbilds tv. Man får även ha med vvänner och familj, tom syskon är välkommna. Tror de säger att man kan ta med sig upp till 10 pers. En kul grej faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0