De e värt ett försök iaf, elr vad tycker ni?

Vi har pratat ett tag nu här hemma om att åka till thailand i ca 1-2 mån med barnen och ta ut vår föräldraledighet där. det skulle vara såå underbart. Vi hadde pratat om att åka under jul ch nyår -07 fast de blev inte av men nu ska vi försöka sikta på -08 istället.

image578

Men igår kom min älskade Sambo hem efter att ha vart åå träffat sin brorsa och frågade om jag skulle kunna  tänka mig att åka till Kenya istället...snart, väldigt snart om typ 3 mån?? Visst sa jag bara vi kan få i hop pengar så fort. Jag har svårt att se att vi kommer lyckas men han tror vi kommer klara det, och om inte så har vi ju då sparat ihop en slant till thailand resan. Hans brorsa och hans tjej hade tydligen hittat en billig två veckors resa i januari och ville ha med oss. Det vore ju skit häftigt åka på safari och så får Tilda ch William se farfars hemland osv. Och de e ju häftigare och kunna säga att man vart i Kenya änn Thailand som blivit så komersiellt. Elr vad tycker ni??

image579

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0